Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Uplatnění logistiky v internetovém obchodě
MELENOVÁ, Štěpánka
Cílem této bakalářské práce bylo zhodnotit činnost firmy TV Products CZ s.r.o. během jednoho kalendářního roku, posoudit výhody a nevýhody online nakupování z pohledu zákazníků a porovnat jej s tradičním nakupováním v kamenných obchodech. V teoretické části byl vysvětlen pojem internetový a kamenný obchod. Tato část se také zabývala historií elektronického obchodování a rozvoji internetového obchodu. Dále byla tato část zaměřena na metody placení a úroveň zákaznických služeb. V praktické části byla nejprve představena vybraná společnost a dále byly sledovány veškeré aktivity od objednávek až po dodání zboží zákazníkům. To bylo uskutečněno díky osobní návštěvě firmy. Prostřednictvím této návštěvy byly zjištěny nedostatky a navrženy opatření vedoucí ke zlepšení a spokojenosti zákazníků. Těmto nedostatkům by měla firma věnovat pozornost a zaměřit se na jejich odstranění.
Bezhotovostní platební metody v internetových a kamených obchodech v ČR
Dostalík, Jakub ; Šebesta, Michal (vedoucí práce) ; Zaoral, Ondřej (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje a hodnotí bezhotovostní platební metody, které jsou dostupné v internetových a kamenných obchodech v České republice. Dílčí metody jsou zde popsány a doplněny o model platby. Cílem této práce je přinést ucelený přehled bezhotovostních platebních metod včetně jejich hodnocení. Po praktické stránce se tato práce zaměřuje na identifikaci a popis inovačních trendů v oblasti plateb a odbavení zákazníka. Teoretická část této práce se zaměřuje na popis platebního styku, bezhotovostních platebních metod, které jsou dostupné v internetových obchodech a kamenných prodejnách v České republice. Tato část také obsahuje hodnocení těchto metod a to jak z pohledu obchodníka, tak i jeho zákazníka. Praktická část je věnována stanovení a praktickému vyzkoušení aktuálních trendů v oblasti odbavení zákazníka během platebního procesu. Tato část také obsahuje dotazníkové šetření, které zjišťuje názory na vybrané platební metody.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.